Продовжуючи користуватися нашим вебсайтом Ви автоматично погоджуєтесь на обробку персональних даних та ознайомлені із використанням cookies на цьому ресурсі.
Продовжуючи користуватися нашим вебсайтом Ви автоматично погоджуєтесь на обробку персональних даних та ознайомлені із використанням cookies на цьому ресурсі.

АДМІНІСТРАТОР – БІЗНЕС-ОДИНИЦЯ В УПРАВЛІННІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ

вересень, 2019

14вер10:0018:00АДМІНІСТРАТОР - БІЗНЕС-ОДИНИЦЯ В УПРАВЛІННІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИНавчальний Центр Dent up, вул. Дарницький Бульвар, 8, м. КиївКраїна / Місто:Україна / Київ

Більше

Деталі події

1. Роль і завдання адміністратора в організації роботи стоматологічної клініки. Які знання необхідні професійному адміністратору?

2. Поняття зовнішнього і внутрішнього маркетингу клініки і як з цим працювати. Стратегія розробки зовнішнього маркетингу – види реклами.

3. Принципи роботи: етапи продажу за класичною концепції AIDA, робота з
запереченнями, робота в конфліктних ситуаціях.

4. Специфіка спілкування і майстерність при роботі з клієнтом при прямому контакті і по телефону (подача протоколом телефонного менеджменту). Уміння встановлювати контакт з клієнтом по протоколу телефонного менеджменту.

5. Типи сприйняття пацієнтів і як з ними працювати, щоб продавалися усі послуги клініки ведення пацієнтів за принципом «довга доріжка».

6. Знання стоматологічних матеріалів – як сильна сторона вироблення професійних якостей успішних адміністраторів.

7. Ефективний тайм менеджмент: планування дня і чітка постановка короткострокових і довгострокових цілей. Делегування повноважень.

8. Вивчення внутрішньої документації (інформаційні угоди на лікування, гарантійні угоди, фінансові договори).

В результаті проходження тренінгу учасники дізнаються:

– як розташувати до себе клієнта і завоювати його довіру вже при першому візиті або дзвінку в клініку;

– як працювати з різними типами клієнтів, навчиться переконувати, запобігати і вирішувати конфліктні ситуації (застосування отриманих знань в практичному кейсі після лекції);

– як компетентно і ненав’язливо працювати з різними запереченнями і сумнівами клієнта;

– як створити у клієнта бажання обслуговуватися саме у вашій стоматологічній клініці;

– як все встигати і при цьому не обділити пацієнта увагою.;

– як знання стоматологічних матеріалів допоможе по-новому подивитися пацієнту на Ваш інтелектуальний рівень і обізнаність у всіх сферах стоматології.

Детальна інформація за тел.:

Час

(субота) 10:00 - 18:00

Місце знаходження

Навчальний Центр Dent up

вул. Дарницький Бульвар, 8, м. Київ

Організатор

Лектори на цій події

  • Ніна Рожен

    Ніна Рожен

    Лектор та організатор Освітнього Центру Dent Up, операційний директор мережі клінік ТриDent

Контакти:      +38 (063)  557 3105        dentalcalendar1@gmail.com
X
X
X
X