Продовжуючи користуватися нашим вебсайтом Ви автоматично погоджуєтесь на обробку персональних даних та ознайомлені із використанням cookies на цьому ресурсі.
Продовжуючи користуватися нашим вебсайтом Ви автоматично погоджуєтесь на обробку персональних даних та ознайомлені із використанням cookies на цьому ресурсі.

Лояльні пацієнти або як створити WOW – сервіс в стоматологічній клініці

червень, 2019

30черв10:0018:00Лояльні пацієнти або як створити WOW - сервіс в стоматологічній клініці

Більше

Деталі події

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

ПЛАН лекційної частини
❍ Бізнес – цілі і цінності стоматологічної клініки.
❍ Що таке клієнтський сервіс? Основні його складові.
Як оцінити поточну ситуацію?
❍ Що очікує пацієнт від клініки (крім якісного
професійного лікування)?
❍ Індивідуальний підхід до пацієнтів: як створити WOW –
ефект і що таке є “WOW” – для кожного з пацієнтів?
❍ Чому пацієнти йдуть?  ТОП 10 помилок клінік, які
втрачають пацієнтів.
❍ Профілактика конфліктів та ефективне вирішення
конфліктних ситуацій.
❍ Створення власного плану підвищення рівня
клієнтського сервісу.

ПЛАН ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ
❍ Відпрацювання на практиці власних кейсів з клініки.
❍ Створення плану розвитку щодо залучення та / або утримання
пацієнтів.

ЗА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ВИ здобудете:
❍ Теорію і складові “клієнтського сервісу”;
❍ Інструменти для “створення” лояльних пацієнтів і
профілактику догляду пацієнтів;
❍ Навчитеся створювати індивідуальний підхід до пацієнтів,
враховуючи їх психотипи і особливості;
❍ Вивчите свої “помилки” в сервісі і складете план дії
щодо поліпшення ситуації;
❍ Створите попередній власний ПЛАН дій щодо
покращення клієнтського сервісу у своїй клініці.

Форма для реєстрації: https://forms.gle/wa1Bsf1WfP5Yiv5P9
Вартість курсу: 4500 грн.

Питання за телефоном: +38 (097) 693 32 37

Час

(неділя) 10:00 - 18:00

Місце знаходження

SENSE education

вул. Конторська 5-Б, м. Харків

Організатор

SENSE education

Лектори на цій події

  • Тетяна Пан

    Тетяна Пан

    Сертифікований бізнес-тренер, коуч, консультант, психолог. Має власний досвід успішних продажів. Професіонал своєї справи - досвід проведення тренінгів з 2005 року як внутрішнім тренером в іноземних і національних компаніях, так і на зовнішньому ринку. Сертифікований бізнес - тренер Coca-Cola, CCBE (Австрія, Відень; Київ, Україна); «Жива справа» (Київ, Україна); ICBT - Міжнародна школа навчання бізнес - тренерів (Київ, Україна). Пройшла спеціальне навчання і сертифікована для проведення тренінгів з продажу, переговорів, управління підпорядкованими, управління ключовими клієнтами, Change management (управління змінами) в Києві, Москві, Відні, Софії, Празі та ін.

X
X
X
X