Продовжуючи користуватися нашим вебсайтом Ви автоматично погоджуєтесь на обробку персональних даних та ознайомлені із використанням cookies на цьому ресурсі.
Продовжуючи користуватися нашим вебсайтом Ви автоматично погоджуєтесь на обробку персональних даних та ознайомлені із використанням cookies на цьому ресурсі.

Філософія успішного адміністратора. Майстерність комунікації

липень, 2019

21лип09:0018:00Філософія успішного адміністратора. Майстерність комунікації

Більше

Деталі події

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Обговорювані питання:

Роль адміністратора в роботі медичного центру. Задачі та функції;

Організація робочого місця адміністратора. Управління часом або Тайм-менеджмент у стоматології;

Психологічні аспекти роботи адміністратора з пацієнтами. Типи пацієнтів і їхні індивідуальні особливості;

Пацієнт «від входу до виходу». Стандарти сервісу та взаємодії адміністратора з пацієнтом;

Майстерність комунікації. Телефонні розмови;

Механізми використання електронної бази пацієнтів;

Можливість командної роботи;

Робота «над помилками», або «Що можна?» та «Чого не можна?»;

Фактори, що впливають на конфлікти з пацієнтами. Поняття «конфлікту» в медицині;

Рольові ігри, комунікативні тренінг-розминки та інше.

Вартість курсу – 2500грн.

Тел.:

+38 (044) 425 33 91
+38 (095) 678 77 64
+38 (096) 013 88 31

Час

(неділя) 09:00 - 18:00

Місце знаходження

Навчальний Центр DSpace

вул. Костянтинівська, 22/17а. м. Київ

Лектори на цій події

  • Тетяна Радченко

    Тетяна Радченко

    Дипломований фахівець, психолог. Заступник директора по роботі з пацієнтами мережі клінік «Аванто» Лектор навчального центру «Dental Space» (Аванто) c 2016 року Досвід роботи в приватній медицині більше 14 років.

X
X
X
X